Text 28 Jul 419,011 notes

zbrexx:

zbrexx:

how did the telephone propose to his girlfriend?

he gave her a ring image

(Source: unrellevahnt)

via hello.
Photo 28 Jul 3,293 notes unamusedsloth:

All the motivation I need, tbh.

unamusedsloth:

All the motivation I need, tbh.

Video 28 Jul 436,828 notes

thegeekcooks:

This is basically what it’s like to be an adult.

(Source: kpfun)

Video 28 Jul 19,406 notes

andthankyouforflying:

meowmixeightysix:

hannakdraws:

twitter doodle-comic inspired by the new Zelda trailer

*cries and flings money*

DANG! That last page killed me! 

via Kempire.
Text 28 Jul 408,449 notes

crazytezza:

theravenchilde:

cherabby:

"Man humans are lame why don’t we have like wings/horns/etc"

Humans can’t even handle having different skin colors how well do you really think that would go

#basically the plot of x-men

#literally the plot of x-men 

(Source: momechas)

via Kempire.
Video 28 Jul 9,891 notes

(Source: onceland)

via hello.
Photo 28 Jul 108,560 notes thranduils-queen:

tacobell-canon:

Ladypug.

what
via hello.
Chat 28 Jul 315,863 notes every episode of scooby doo
  • guy: something spooky's happening
  • fred: k we'll come check it out
  • fred: daphne, velma come with me
  • daphne: lol okei
  • shaggy: but scooby and i are terrified of everything why do you always fucking send us off alone
  • velma: shut up you two
  • shaggy and scooby: *run into monster*
  • scooby: RAGGY
  • shaggy: *oblivious to everything*
  • scooy: RAAAAGGGGGY
  • shaggy: zoinks!
  • *the monster chases them accompanied by fun music: part 1*
  • shaggy and scooby: *meet up with fred, velma, and daphne*
  • fred: what happened?
  • shaggy: M-M-MONSTER
  • velma: uh oh
  • monster: boo
  • all: AAAAH
  • *the monster chases them accompanied by fun music: part 2*
  •  *they run into one room and come out of another one, i don't fucking know how that's possible*
  • velma: my glasses! i lost my glasses!
  • monster: *picks up velma's glasses and hands them to her*
  • velma: thanks. ....JINKIES!
  • *the monster chases them accompanied by fun music: part 3*
  • monster: whoops i tripped
  • scooby: i captured you
  •  *they pull the monster's mask off*
  • fred: oh look it's the suspicious guy we met at the beginning of the episode who was super suspicious and greedy and he wanted money
  • suspicious guy: and i would've gotten away with it too if it weren't for you meddling kids and your dumb dog
  • scooby: ROOBY ROOBY ROO
  • all: *laugh*
Chat 28 Jul 130,554 notes
  • DC: Wonder Woman is too difficult to find a movie audience for-
  • Marvel: YO YOU LIKE BLACK WIDOW? HERE SHE IS IN THE NEXT CAPTAIN AMERICA MOVIE WITH A TON OF SCREENTIME AND MAJOR ASSKICKING SKILLS
  • DC: We can't allow the lesbians in Batwoman to get married in the comic, sorry.
  • Marvel: HEY GUESS WHAT WE'RE GONNA FEATURE A GAY WEDDING ON THE COVER OF AN X-MEN ISSUE
  • DC: The new direction for storytelling needs to be dark, gritty, mature and cynical.
  • Marvel: DUDE CHECK IT OUT LOKI GOES SPEED DATING IS THAT NOT THE BEST SHIT EVER
  • DC: After years of rumors, the Superman/Batman movie is finally coming, but with a new actor and suit for Batman and MAYBE a cameo from Wonder Woman.
  • Marvel: PHASE 2 MOTHERFUCKERS EVERYONE IS IN EVERYONE'S MOVIE AND THERE AIN'T NO STOPPIN US NOW
  • DC: We can try to add maybe one or two 'people of color' to our lineup...maybe...
  • Marvel: NEW MS MARVEL THAT'S MUSLIM AMERICAN, BITCHES.
  • DC: We feel no problem with Batman's vengeful personality being like wet cardboard.
  • Marvel: NEW LATINA GHOST RIDER WHO SEEKS VENGEANCE WHILE TAKING HIS AWEET LIL BRO FOR ICE CREAM
  • DC: We can't mention any superhero titles in our movies, that's ridiculous.
  • Marvel: FUCK YEAH YOU WANT A RACOON VOICED BY BRADLEY COOPER WITH A GIANT GUN? YOU WANT VIN DIESEL PLAYING A TREE? AMY FUCKING POND PLAYING A SEXY BALD SPACE PIRATE? HERE YOU FUCKERS GO
  • DC: Our fanbase is mostly white males, I'm sure our focus is-
  • Marvel: NEW SHE HULK LINE WHERE SHE GOES TO COURT THEN SAVES NEW YORK
  • DC: Wait-
  • Marvel: NEW FEMALE THOR
  • DC: I didn't-
  • Marvel: NEW BLACK CAPTAIN AMERICA
  • Marvel: TAKE ALL THIS COOL SHIT MARVEL BE OUTIE
  • Marvel: PEACE
Video 28 Jul 626,268 notes

(Source: puppygifs)

via hello.

Design crafted by Prashanth Kamalakanthan. Powered by Tumblr.